• Index
  •  » Newsy
  •  » Brama garażowa w parkingu podziemnym

#1 2013-01-15 09:03:06

otasz

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-31
Posty: 12
Punktów :   

Brama garażowa w parkingu podziemnym

Witam
Po raz drugi w ciągu tygodnia popsuła się brama garażowa do podziemnego parkingu. Fakt ten zgłosiłem wczoraj do dewelopera, a ten przekazał sprawę firmie Omega. Otrzymałem dzisiaj od Pana z omegi taką wiadomość:

"Witam,
W związku ze zgłoszeniem zepsutej bramy garażowej przy ul. Grabskiego informujemy, że nie możemy uznać tego zgłoszenia jako usterki ponieważ brama została uszkodzona w sposób mechaniczny przez jednego z lokatorów ( ktoś wjechał samochodem w bramę). W związku z tym zgodnie z warunkami gwarancji reklamacja ta nie może zostać przez nas uznana.
Informujemy jednocześnie, że producentem bramy garażowej jest MYSZKA Rzeszów przy ul. Bardowskiego 3. Telefon kontaktowy 17 862 21 02. Tam wspólnota bądź administrator obiektu powinien zgłosić problem, który odpłatnie zostanie rozwiązany przez serwisantów.
Pozdrawiam"


Odpisałem na maila, prosząc o podanie informacji, kto odpowiada za działanie mat podgrzewających podjazd, ponieważ uważam że tylko ta osoba jest odpowiedzialna za zniszczenie bramy. Nie dziwię się wcale, że ktoś mógł w nią wjechać ponieważ podjazd był tak oblodzony, że trzeba było naprawdę dobrze się rozpędzić żeby wyjechać. Maty zostały włączone dopiero po zeszłotygodniowym zniszczeniu bramy.
Jakiś miesiąc temu zgłaszałem kierownikowi budowy, że maty nie działają.

Offline

 

#2 2013-01-15 22:30:54

AndrzejK

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2013-01-11
Posty: 2
Punktów :   

Re: Brama garażowa w parkingu podziemnym

Powiem tyle - do Kierownika Budowy usterek zgłaszać nie wolno, bo usterki te (jak dobrze pójdzie) zostaną usunięte po roku czasu. Jak pójdzie żle to nigdy. Takie jest stanowisko firmy "Omega" - nie przyjmują oni wcale zgłoszeń ustnych złożonych do kierownika budowy. Wiem co piszę, bo usterki zgłaszam od 2008 roku.

JEDYNY SKUTECZNY SPOSÓB ZGŁASZANIA USTEREK TO FORMA PISEMNA (PISMO ODRĘCZNE LUB DRUKOWANE). LEWY GÓRNY RÓG DANE KONTAKTOWE, NASZ TELEFON  I DANE LOKALU, PRAWY GÓRNY RÓG MIEJSCOWOŚĆ I DATA ZGŁOSZENIA, A PO OPISIE USTERKI NA DOLE WŁASNORĘCZNY PODPIS.

Taki papierek niesiemy wyłącznie do biura A.P.KLAN na ul. Kreczmera 4. Nie wysyłamy e-mailem do "Omegi", nie wysyłamy do nich pocztą, a tylko i wyłącznie niesiemy na piśmie do dewelopera, bo to on jest gwarantem nie "Omega".

Jak już jesteśmy na miejscu żądamy kserokopii zgłoszenia z adnotacją o przyjęciu dnia tego i tego.

Tylko wtedy możemy liczyć na usunięcie usterek w jakimś racjonalnym terminie. Pozdrawiam.

Offline

 

#3 2013-01-16 08:14:10

otasz

Administrator

Zarejestrowany: 2012-07-31
Posty: 12
Punktów :   

Re: Brama garażowa w parkingu podziemnym

Tak właściwie to nie zamierzałem zgłaszać żadnej reklamacji. Po prostu po wjechaniu do garażu okazało się ze brama nie działa, więc zadzwoniłem do Apklanu z pytaniem do kogo mam zadzwonić żeby ją naprawił. Dostałem informację żebym napisał do nich (Apklanu) maila, trochę mnie to zdziwiło ale napisałem. Okazało się, że w ten właśnie sposób złożyłem reklamację.

Offline

 
  • Index
  •  » Newsy
  •  » Brama garażowa w parkingu podziemnym
Licznik odwiedzin

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mapa fotowoltaiki ts2 space warszawa